.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای تسهیلات بیشتر به کارآفرینان مازنی

استاندار مازندران از برنامه های سیستم بانکی استان برای افزایش اعطای تسهیلات به کارآفرینان مازندران خبر داد.

به گزارش مهر، سیدعلی اکبر طاهایی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران افزود: براساس این مصوبه ایام مقرری بگیری شاغلان در کارهای سخت و زیان آور در بخش صنعت نساجی که تحت پوشش بیمه بیکاری قرارگرفته یا می گیرند، در محاسبه سنوات خدمت برای صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد کارگران مذکور جزء سوابق بیمه ای و مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود و منابع اجرای این طرح نیز بر عهده دولت است.
وی افزود: بانکها و موسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی مکلف هستند اصل و سود تسهیلات سررسید شده و معوقه واحدهای نساجی را که در بازپرداخت بدهی های خود دچار مشکل هستند، طبق اعلام وزارت صنعت و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای یکبار تا پنج سال تقسیط و از سرفصل مطالبات سررسید گذشته و معوق، خارج کنند.

طاهایی اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت وزیران، تمام جریمه های ناشی از دیرکرد بازپرداخت بر اساس بند ۲۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۰ پس از تعیین تکلیف و تسویه حساب کامل بخشیده می شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: با هدف ایجاد اشتغال پایدار در کشور، اقدامات بسیار مطلوبی در چند سال اخیر انجام گرفته و همچنان تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال در کشور ادامه دارد.

وی بر لزوم تقویت منابع مالی بانکهای عامل با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی تاکید کرد و افزود: افزایش نقدینگی در بانکها باعث می شود تا پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی با مشکل مواجه نشود.

طاهایی با تاکید بر لزوم حمایت جدی از کارفرمایان واحدهای تولیدی افزود: مسئولان باید در ارائه مجوزهای لازم برای راه اندازی واحدهای تولیدی دقت کافی داشته باشند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.132 seconds.